Tuesday, September 13, 2011

belog hello kitty:: kisah hidup aku




mate!!mate!! mate!! kenapelah malam nie sial sangat..wei..apekejadahnya ang tamau tydo..takkan tydo sejam stengah je kod mlam nie..wei..awat nie..semuanya tak jadi..esok ade test bagai...apa nak jadiklah..hek elleh.. nak ke kau fikir test yang belambak tu depan kau bagai ke kau nak fikir pasal si CINTA lebih???

WEI...toksah dok kalut wei...aku punya hati jugak bukan ang je..depa tau apa sebab depa takdak hati kod..bhahaha..oke tak iman cakap penang..?bukan apa miss kod semua org kat penang...adush...


ncamnie lah.bila mata taknak tydo mulalah merapu sampaikan garfu kat dpur boleh hilang...
lambat lagi ke pagi jam 7????lambat lg ka??awat nie???cepatlah jam berlalu..please....


kenape??bukannya apa pun..nak bangun and go to somewhere..nak g tnangkan kepala dulu bfore test... ya allah..apa dah jadi agak2 kat aku..cdah macam takde perasaan..abang cheq pulak nak marah2 gara2 iman ta bawak fhone kemana2... erk elleh...awex dia tamo contact...adeq dah besar meyh..please lah jangan jadikan adeq still budax2...rasa nak patahkan sim and buang je fhone dlam laut... pergi kau jauh2 fhone!!!!


sumpah!!!sejak start second raya hati tuh...aku langsung tak main fhone..tade sms ngen sesiapa just ngen abg aku,aunty aku,kawan baik aku,and  sista yana tu je..org lain hampeh tak dilayan.msg pun benda penting..
await ang jadi lagi tu???

aku dah puas dah ngen fhone..sume tuh hanyalah pentas kehdupan yg pnuh penipuan...aku fobia doe bab tipu menipu ni.. haa!!sebab tu aku nak kwan ngen boy aku sedikit memlih sbb kebanyakan nya penipu....seba  dulu lah kod..aku penah tertipu n ditpu hdup2 oleh sorg lelaki..n now,dia still dgn sandiwara dia.. bla la wei..sumpah aku benci dia and after aku tahu dia tipu aku tu,aku bersmpah ssah nak pcaye bagai and start pada hari itulah aku single hingga now.. sat..sat... kalau korang tengok imna buat relation kat pesbok,ke mane2 ke..maaf! tu hnyalah penipuan semata2... malas doe layan2 nie..

actually aku ade ex bf.. aku syg die kod... tapi restu family lebih penting dri segala2nya...so aku lepaskan die..lepas ktu baru aku nie gatal2 g accept mamat kuat tipu aku tuh..so smpai skrg....aku still songle mingle kod..and ade org aak cople aku cakap dah ade yg punye..sumpah kod kelakar...

by the ways,,aku penah kenal ngen sorg mamat nie 4 years ago..lama kan???first jumpa biasalah..dia pun kawan ngen aku..dia ckap dia falling in love dgn aku..first love..aku dono je..aku ta caye an.. bdw,tyme tuh aku still cople ngen first love aku yg dh meninggl tu..and apa korng tahu??


smpai skrg dia still waits aku..lama beb...aku pun mybe mula miss dia sebb dah lama tak mpa sebab dia excdent selaki ngen abg aku tahun lepas..n mcm2 jadik..abg amal n abg ag aku pun still ade at hosp and dia pun dah blik..tpi balik kedah..cdey meyh...tapi dia ckap nnti dah oke dia dtg blik..and dtg jumpa aku..


wei..sumpah aku ta sabar..nak jumpa dia...syaang die jugak kod... bila mata aku tak ngantuk mcm2 bnde aku cerita..dah nie belog aku ,suka hati lah kan.ewahhh..wei..korang..kornag tau tak lagu fair.terlanjur menyintai?? haa!!!dulu aku biase lepak2..adelah sorg kwa gurl aku ni. minah jwang..suka dgr lagu nie.. teringat pulak.. bilalah dpt lepak cm dulu beb..dulu aku pun xlah jiwang sangat..sebab dulu kiteorg shuka lepak2..korg tau kan..budak lepak mane suka jiwang...perghh tyme tuh.. bf pun takde... takde yang nak marah nk mesra ngen sape2 pun kan???kwan2 aku ramai boy... tuh la susaaa..kan....haha.. rindu semua.. dah 4 pagi pun...3 jam again..weii...cepatlah masa....test sok..doakan akuu...!!!!!!!!!!!!byee all!!!!!!!!

No comments: