Friday, September 16, 2011

belog hello kitty:: sape ubah belog kami????




hi everybody.... selamat petang semua.. sure korang semua dah makan or lunch kan???lupa kat saye yupe..yelah.siapa lah sangat saye nie kan..sobsobsob...hingus dah meleleh mencecah ke buku lali sudaahhh...okeylah...

siapa lah yang menggangu ketenteraman awan nie p edits2 belog kami wei.....kalau aku tau..aku tibai ang tak cukup makan nohhh.....dua tiga hari lepas belog sayee...and sekarang belog adeq saye..^ain fateeha^
terkejut jugak kod bila sista saya chat tanye sebab dulu saya penah edits belog dia.. tekejut mak saye weiii....mane ade sya open belog lagi setakat hari nie.. sekarang nie baru log in belog...

nak edits belog adeq camne..belog say epom belom habis edits gara2 sume funtion belog jadi merah bagai..dah lah nak letak widgets tu susah wei...ang rasa rajen sangat buat jaat belog orang niehh..ang g bukak kedai... kedai mengedit belog...rm5.00 sebuah belog.berbaloi jugakkkk.....


ang tau dak..keje ang tu buang masa,buad saket ate org weii...sat..sat.. belog kakak saya pun kena jugak.......memang dah sejak kebelakangan nie ramai blogger menggemburkan pasal pecah masuk paswod belog..so anda semua berhati hati..jangan dijalan raya sahaja tau dakk...belog pom sebab ia hak asasi diri sendir..okehhh....

saya cadangkanlah anda change paswod every second..wakakkakaka.... so ambik tindakan bloggerrr!!!
save ur belover bloggg!!!!!^__________^

3 comments:

CXopportunities said...

really happened? uh. worry~

nasha sanza said...

ya ke? takut la pulak! Penat nak edit blog sampai sakit kepala sampai hati yang curi..sedih..

ain iman said...

haar lah awk2 semua... jaga belog leklok kalau x jadiklah cam nasha ckap.hehe