Thursday, January 3, 2013

borong mini kurung saloma peplum murah




 hai guys , ramai masih tidak tahu pemilk blog ain iman journey atau dulu lebih diekenali sebagai aien stelysha sekali gus pemilik facebook PRINCESS PINKZ , twitter ain_iman memiliki butik sendiri dikenali sebagai AIN IMAN BOUTIQUE yang dulu hanya butik online sahaja .
 
   terima kasih semua tau sebab sedikit sebanyak telah menyokong iman dalam perniagaan , syukur kepada illahi telah terkenankan doa saya . alhamdulillah semua :) saya masih baru lagi dalam bidang ini dan berharaplah dengan usaha titik peluh saya sendiri bolehlah saya berdiri sendiri dalam bidang yang saya ceburi ini . doa  kalian semua amat berharga dan amat diperlukan .

   untuk melawati pages di facebook , bolehlah terus ke iman satin shawl ( pages butik kami) , AIN IMAN BOUTIQUE (web rasmi ) , dan blogshop kami sedang dinaiktaraf iaitu ainimanboutique.blogspot.com dan ainimanboutiquecollection@blogspot.com . untuk lebih lanjut bolehlah terus ke pages butik kami :)

   back to our topic , butik kami menyediakan borong mini kurung saloma peplum hanya untuk 100 pasang sahaja disetiap batch . untuk borong minimun hanya 10 pasang berharga rm110 perpasang , 20 pasang berharga rm100 perpasang dan 30 pasang keatas rm90perpasang :) harga kami sangat murah . material kami crepe moss lycra korean . colour boleh request dan size berdasarkan carta size company butik kami . untuk maklumat lebih lanjut sila sms 0199689805 or whatsapp , ataupun email kepada pihak kami ainimanboutique@yahoo.com :)


No comments: