Wednesday, September 14, 2011

belog hello kitty::iman to "AKU"




hi readers....dah agak lewat kod nak buat entry... tapi tak kesah lah kan..nak bace,bace je..tanak sudah lah..aku ta kesah..eccehh..jangan nak mengada sangat boleh tak cik iman oi!!


hari nie stress sangat sebab air takde..weiiii..awat nie..kenapa pulak..nak mandy pun ala kadar je..so mulalah iman melangkah kaki dengan laju nye menuju ke kereta dan bwak kete ke umah kawan tersayang...jauh jugak..perghhh..segar gile dapat mandi....thanks yaya salwa tumpangkan aden mandi..hihihi..... kawan iman nih perempuan lah..tamo fikir negetif...oke...


alahh.actually iman akan start setiap entry dengan menggantikan iman dengan aku..sebab lebih mudah iman nak write2 entry.oke..tapi kat luar ke percakapan ke iman ta biase guna bende alas aku nihh.. biase guna nama or saya awaa!! awwwmmmm...hehe...*iman dha cakap awal2 tau..so jangan kecik hati tau.besarkan hati anda semua.*




ngah best2 buat entyr layan lagu bruno mars tajuk grenade.. best meyh lagu tu buat aku terkesima..ecceh!.terkesima pulak die..okey ape!!.. okey lah..iman stop dulu entry nih.. panjang sangat susah pulak nak bace an...hehe....thanks for da bace2 n usha2 tau...nah!! muahhhh!!!!!!



terima kasih^___^

No comments: