Thursday, September 15, 2011

belog hello kitty:: photoshoot raya!!!




alhamdulillah..usai sudah saya berphotoshoot raya saya....actually..saya dah tamo nak berphotoshoot nie lagi tapi nak buat macam mana.. insya allah..lepas nie dha takde dah.and nie last photosh....saya dah cakap akat photog yang nie last photos... maaf sebab saya sungguh nak concentrait kat study and my bisness only..

photoshoot kali nie dekat depan resort.... kornag kenal ke resort nie??mungkin tak femes,tapi full setiap hari..pemes lah tu kan.. haha!! okeh lah korang...actually yang photog ade sista saya sorang..so bestlah kan..sebab sume photog boy... mungkin saya nampak  gemokkk..wahhhh...raya katakan...ecceehh!!!.


saya suh kaka saye kasi pic die cakap lom edits..nahhh..bagi satu jee..tapelah kan..asal ade..wakakkakaka.......... tengokkk..kat bawah nie...
.
.
.
.
.
.
cakkkkk....
.
pic blom edits..harap maaf..kenal x tmpat tu??1 j 20m prjlnan ke destinansi..
ta smpat ltak tag photog lagi...tolong jangan curik oke.. gemokkk...
pink?always..hehe... okeylah.. baju sponsor from aida ainaris collection..


-->>nak tgtok lbih byak pic..nanti saya tanya photog mane belog and website dieorg oke..ade sesiapa ta shuka pic saya??silalah tekan pangkah..and ta kesah kod..belah lah....... bukan hape..jeles lah tu.. g lah ganti tmpat saya sebab saya dah nak bersara dah..wakakaka!!! terima kasih^____________^
.
.

No comments: