Saturday, September 24, 2011

belog hello kitty::siapakah insan itu???




hi ladies and gentleman... how about your sweet saturday ??? *wahh..berdarah speking..*
lama jugak tak hupdate blog nih...dah bersawang dah ha!! ape dah jadik.. kenapa lah last2 syawal manyak open house terjadi..eccehhh...penat saya dibuatnya...


cik iman bukannya apa nak je tido kol 8 sebab apa penat sangat seharian ke sana ke mari.. hari ni iman 1 open house..1 majlis kawin and 1 event open house photog n talent yg diadakan di terengganu..pergi jugak kat event tu sebab diundang..sapa xnak di  beri kad undangan and semua photog terhandal turun ke terengganu kite,senyum sokmo...at hotel grand continental kuala terengganu..


pergi open house bende pertama dituju..satey..haha.. dah tu mkan sikit je nak cover sebab ade lagi tmpat yg perlu dituju.. lepas tu pergi ke kendiru kawen kakak kawan iman.. perghh..santek gile pengantin..serba pink..rasa saya pulak nak kawen..haha...

then solat  jam 12 tgah hari dah mula bergerak siap kan diri untuk ke open h tu.. perghhh..ramai gile orang... ade jugak photosg and telent serta model pom ade.. artis pun ada.. sharifah zarina awakkkk...
class gitu.. haha.. ada lagi artis xkenal lah saye... tapi yang paling heppy cozen saya pun ade..sape nak tau sape.. tuttt..mungkin anda xkenal dia..  pemilik lagu pujaan malaya~~~adzrin adzhar..


dia tu cozen saya.... saya sayang dia... okeylah ..tamo cakap manyak2 awarddd...tadi kan masa ngah makan2.. and lepas tu..saya duklah borak dengan cozen saya..maklumlah lama gila x jumpa.. banyak benda nak diceritakan.. bercakap tak ingat dunia  ang tau dak..

datanglah seorg lelaki... saya terpegun.. dalam hati berkata..ya allah.. betapa comelnya dia...manusia ke apa??? sungguh manis wajahnya..bersih sangat...dia tanya jam.. saya ckap dah jam 2.. dia mengucap.. dia cakap  nak pergi solat..rupa2 dia xsolat lagi... sungguh sempurna anugerah yg diberikan kepadanya....alhamdulillah...


sampai sekarang masih teringat wajahnya...tak tahulah nak cakap apa... tu jelah cerita hari ini....
pic??maaf lah.. cameera saya rosak.. hp pun rosak..so tade nak ambil pic.. just photog je ambil pic...  thanks to yg anjurkan open house tersebut..thanks jugak yg invate kasi kad bagai... and bersyukur tak terhingga kepada allah swt kerana beri saya kesihatan yg baik untuk bersama2 dalam menjayakan open2 house tersebut... saya baru belajar.sungguh janggal berada  dalam kupulan org yg otai and pro dalam bab2 photos and photog and talent2 yg santek... terima kasih semua..^___^

thanks all sudi baca..:)

No comments: