Sunday, September 11, 2011

belog hello kitty:: perlukah saya menanti???




hye all...kenapa lah iman teramat malas mau hupdate belog nie.. *sobsobsobsob*..hurmmmm..takpelah...mungkin nie belog baru iman.belog nie iman cite2 sal hidup iman..event yg buat iman takkan lupa...orang yang iman sayang...semualah...terlakar kisah hidup iman..sesekali niat hati nak delete je belog nie.. tayah ade belog2 sangat..tapi sayang pulak..so takpelah..iman teruskan jugak even cite nie terkisahkan tentang hati iman..orang yang iman sayang...and semualah..buat iman terasa n menangis


dalam entry kali nie.mengisahkan kisah hati iman pada seseorang..tapi iman tatau lah kenkawan..siapa iman sebenarnya??ntahlah..manusia ke hantu..*lawak lah pulak* bagi dia iman takde perasaan.. iman sedar sapa ima,iman takde rupa yang cantik cam primadona bagai tapi iman ada perasaan.ada hati macam orang lain.tak tahu ke semua tu???

sejak kebelakangan nie mesti korang semua perasan kan*yang ambik berat je* semua entry pasal hati dan perasaan.perlu ke tepet bedegang kat belog semua nie??shuka hati iman lah belog iman... tak suka belah lah korang.pokpek..pokpek..pokpek..jeles cakap jeles..so easy kang??korang cakap je cam iman nie kalau dalam situasion cam iman nie.hahaha*tengah sedey smpah melawak*


dalam episode dichannel 12334 nie..harap korang semua boleh bagi pendapatlah..iman sedeh kod..iman tatau harus ke iman menanti domo??dia tak sayang iman pun..so iman nak buat keputusan nak lupakan dia..tapi bagaimana?? iman buntu.semua kenangan dengan dia hadir tiap kali cuba nak lupa dia.tolong iman semua..
tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iman rassa dah sampai masanya iman akhirkan penantian ini..and iman akan terima orang yang lebih sayangkan iman...sekian.terima kasih..

7 comments:

meow_the cat said...

lau bby ase dye ta shuka kawd bby , lupekan jewk sygs ~ jgan sampay dye ad point na promote diri dye lax ~ bukan ap sygs ,, maruah diri tuh penting bby ^^

meow_the cat said...

sabaa k bby !

Rainz said...

Itu semua lumpah hidup...percintaan..perpisahan..kegembiraan..kesedihan...kita merasakan diri kita kat bawah kan..

it ok la...

manusia yang bawah tak semestinya dibawah..dan manusia di atas tak semestinya di atas..

kesabaran itu penting..semua orang ada sedih..

miss iman pinky said...

@Rainz
thanks rain..u also..tamo sedey2 tau..:)

miss iman pinky said...

@Rainz
thanks rain..u also..tamo sedey2 tau..:)

miss iman pinky said...

http://www.blogger.com/profile/03833832624114589919 thanks..:)

miss iman pinky said...

@meow_the cat thank syam!! nak lupakan die...