Thursday, September 15, 2011

belog hello kitty:: edit belog sanggup tak makan



hi readers... wahhhh...pandang atas jap semua.. bukan atas langit ke hape...pndang atas kat tajuk entry nih..wei..cik iman nie!!! ewahhh..sanggup tak makan sebab edits belog punya pasal...memanglah.. belog tu segalanya bagi saya..erhh.errhh..belog nie lah...wehh korang... harap2 iman tanak lah guna aku tuh..kasar sangat...iman nak guna saye jelah.. okeh tak???okelah...


by the ways.. perut tengah lapar nih.. adush... satu hari makan mee goreng jer..so tak makan nasi lagi...meyh lah sapa nak belanja..lanje lah saye..lanjelah..cam pakse pulak..adehh..=,=

weii..korang tak pasan ke belog iman dah berubah...berubah sangad.. but pink plus hello kitty ade lgi.. hehe...comel tak layout baru?alah..cakaplah comel...penat tau tak.dari petang tadi edit..makan terbengkalai...tido tak jadi.belog punya pasal..weii... tolonglah cakap comel..  cakap belog sudahlah comel bukan iman pun..pleasee..ceehhhhhhhhhh..hehe...

okeylah..iman mau kuar sat dengan kawan tersayang..mau p makan...sementara tuh charge lappy..
by the ways kornag semua..kalau tengok saya online diam je..bermkne bukan saya online or saya tinggalkan je camtu.oke....lepas nie jangan cakap saya sombong lagi..babap kangggg!!!!

okeehhhhh..nasi gorenga ayam memanggelku..hehe..papai all!!!!!!! ^___________^

3 comments:

miss iman pinky said...
This comment has been removed by the author.
Nafisah Ruslan said...

comel.. yang penting blog tak berat :)

miss iman pinky said...

@nafisah ruslan:thanks dear..hehe..:)