Monday, October 17, 2011

belog hello kitty:: SEDEH GEGILE...




alahai .title pun dah nampak macam stress .kan kan? entah lah weyh . actually ain sendiri puntak faham . hari ni memang macam2 terjadi dah macam bertubi2 dek kesedihan melanda seperti dah jatuh tangga pulak timpa kat belakang. sumpah best kot. trylah pada insan yang belom merasai betapa nikmatnya jatuh ditimpa tanggan .selamat mencuba^^

apa dah jadi ni kechik?tatau .tatau . sedihnya . kau jangan nak bermanja kat belog nih .baik kau cakap apa dah jadi .weyh... yelah aku tade perasaan kan? kan ? kan? tulah sebab kau sesuka hati buad aku mcm doll.alah doll comeyh aku tak.okey tukar2 macam robot kod. okelah. kau tau tak . kau tau tak. kau tau tak. yang aku sumpah sayang kau. sayang kau. sayang kau.dah!penat! dah nak nangis dah.dahlah tadi kena pisau sebab duk fikirkan kau lah! kau apa tahu. lagi lagi tengok......................... buat aku menangis bagai.apa jadahnya.tulah tadi aku dah pesan dekat kawan2 tersayang aku jangan gatal2 gelak sangat.kang dapat lagi habuan yg best.k! lastly malam ni je aku nak cakap kat kau capital A yang aku sayang kau sangad2 and thanks kod buat aku sedeh gile..bukan selalu kan kau buat aku sedeh.^^apa pun aku tetap sayang kau! bye!@_@

No comments: