Monday, October 10, 2011

belog hello kitty:: kehidupan suatu anugerah




attehhh....attehhh....dengan berbekalkan sedikit kerajinan ni lah ain hupdate belog. bukannya hapekan,bila kemalasan melanda semualah aktiviti yang sepatutnya berjalan dengan lancar menjadi tergendala dan lembab seperti memakain berokband.kenapa and mengapa?

setiap manusia mesti ada jugak erti kemalasan kan?tipu jika anda mengelengkan kepala menunjukkan tidak setuju. toin! di abad yg serba canggih dan segala keperluan hidup di darat serta dilaut pun makin mahal tetapi kehidupan tetap suatu anugerah??kenapa berkata sedemikian rupa??

tak perlu kot kita membodohkan diri bertanya kenapa  kan??semua pasti tahu jawapan yang tapi hanya berbeza2.. bukan pada paras air laut yang ada pasang surut atau langkah kaki.tapi pada pemikiran kita yang cerdas lagi bijak menyatakan jawapan sendiri..

bagi ain sendiri kehidupan suatu anugerah kerana  kerana dan kerana dengan adanya kehidupan and ujian oleh pencipta kita membuatkan kita makin tabah dan belajar dari kesilapan. biarpun badan kita tak sesuai dengan kerana terlalu kecik seperti semut.ain bukannya besar dan tinggi macam korang semua.anyways sekurang2nya ain menerima diri ini yang comot dan tak comel ni seadanya. nasib badan beginilah diriku.sobsobsob.terkilan sunguh rasa ini bila diri ini dipinggirkan jauh.eccehhh. berjiwanglah pulak bebeh.


okelah sayang mucuk. faham lah kehidupan suatu anugerah tu apa benda.so kita senyum tak perlu kata hape2.!byebyebye!sok exam.satu jadahpun xbuat persiapan.tehee muahhha!

No comments: