Sunday, October 16, 2011

belog hello kitty:: luahan hati.... banyak ketawa menangis nanti



'banyak ketawa menangis nanti' nilah pepatah ke hape entah yang sentiasa kita dengar. betul atau tak allahualam. tapi bagi  ain sendiri benda ni betul. macam ada pengalaman nampak? memang lah ada pengalaman sebab hape tadi ain and the kawan tersayang nak gi ladies so time tu jugak kawan ain buat lawak.
apa lagi tergelak bagai nak rak sampai terjatuh and sakit perut bila ditengok orang sekitar malah orang alam sekitar pun kata kita org ni da sinting habis.


gelak.gelak.gelak.sapa tak heppy kan.best tapi tak fikir apa akibatnya.hambek kau nak! menangis tak berlagulah kau kat situ sorang2.  sapa suruh gatal sangat gelak sampai lupa dunia.

so dah dapat habuan yang cukup terbaik nih. apa dia? nangislah.nangis.nangis.nangis.
kenapa n mengapa?tibe2 sedeh.tu je.bengom tak?haha!kalau ain bengom awak pun bengom jugak.tehee! arghhhhhh. CAPITAL A! SAYANG AWAK!NAH! NTUK AWAK!AWAK!AWAK JANGAN BUAT LAGAK BODOH AWAK BOLEH TAK?RASA NAK SEPAK JE AWAK LAJU2! OKE BACE BENDA BWAH NIE N BYE!

<---"CAPITAL A,AWAK DENGAR SINI...AWAK TAHU X SAYA TERLALU SAYANGKAN AWAK.. SAYA TAHU SAYA BUKAN CINTA PERTAMA AWK TAPI SY NAK SY ADALAH CNTA TERKHIR AWAK..SY TAHU SY XSEMPURNA UNTUK AWAK,TPI SY BELAJAR JADI SEMPURNA DHATI AWAK..SAYA THU SY BUKAN NYA BAIK TAPI SY AKAN CUBA JDI YG TERBAIK UNTUK AWAK!!SAYA NAK AWKA JADI ORG TERAKHIR DLAM HDUP SAYA ♥ ITU JNJI SAYA PADA AWAK..INSYA ALLAH^___^"

No comments: