Friday, August 5, 2011

belog hello kitty:: beli selimut and bantal kitty

assalam korang... ^_^

horeyII..dah nak berbuka la korang..aummmmm...
tapeII..sempat lagi iman update yupe....
okeh.. sekarang iman dok layan kepala dengan thr gegar...
nak di cerita kan dalam entry kali nie....
korang nak tau tak...
aunty iman ajak g beli kuih kat kedai depan tu je..
iman pun dengan terkedu lagi ternganga bila iman tengah online sodapII diajaknya keluar...
dahla lapar..hehe..
okey..kuarlah iman dengan kete biase iman kuar tu...
iman ta kaya pun cam korangII...
just perdana je... kenkdang kelisa... wira..myvi..kancil pun...
jarangII sentap kuar ngen kete toyota camry.... hehehe....


korangII.. apa yang nak crita sbnrnya...
yang iman nie tadi niat nak g beli kuih je... tapi.. dah smpai g town...
aihhh.teruk takkk.... bdw...
alangII pegy kan... iman pun ape lagi.g la pasar raya... hehe..
dah masuk tu..
nampak selimut hello kitty n bantal yg segy empat tu hello kitty pink.. trus ambil...
hepy meyhhh..hehe..
korang jangan jeles tau..aummmm..
bila smpai bazar ramadhan plak....
macamII benda beli...
truk tak???
tu la,,, jangan ajak saye g tmpatII cmtu..
saye sungguh fanatik...
ta bole kawal nafsu....
eeee...sok nak g plak lah..hihihi...
okey dear all readers...
selamat berbuka puasa...
take care.. bubye all<3
muahhhhh:)

5 comments:

aZy... said...

perghh KAYAnye die...sume kete ad..pinjam skali bley...huhuhu

miss iman pinky said...
This comment has been removed by the author.
miss iman pinky said...

@aZy... hihihi..biasa lah ..rembat je kete sapeII.. maksedare tepi uma. dlam uma.. abg..pksedare.. tu yg bayak.. haha..so meyh la nak pnjam..hehe..

aZy... said...

blh r nk pnjam toyota camry je xboh hok bsr2...hahahaha

miss iman pinky said...

@aZy... boleII..mai dumos.. baru beli tu.. haahahaha